لینک مایکروویو ریجستر شده در ایران مایکروویو

لینک مایکروویو ریجستر شده در ایران مایکروویو موجود است. لینک مایکروویو ریجستر شده را در مطالب قبلی توضیح دادیم و به بررسی آن پرداختیم. در این مطلب کمی بیشتر درباره شرکت‌های دارای مجوز قانونی و دارای اجازه خرید، فروش و واردات انواع لینک مایکروویو ریجستر شده، صجبت خواهیم کرد.

یکی از دلایلی که انواع لینک مایکروویو بسیار سازگار هستند این است که دارای پهنای باند زیادی هستند. این بدان معناست که آنها می توانند حجم زیادی از اطلاعات را با سرعت بالا منتقل کنند. یکی دیگر از کیفیت های مهم انواع لینک مایکروویو این است که به هیچ تجهیزات یا امکاناتی بین دو نقطه پایانه نیاز ندارند، بنابراین نصب لینک مایکروویو اغلب سریعتر و کم هزینه تر از اتصال کابلی است. در نهایت، می توان آنها را تقریباً در همه جا مورد استفاده قرار داد، تا زمانی که فاصله ای که باید در آن قرار گیرد در محدوده عملیاتی تجهیزات باشد و مسیر روشنی (یعنی بدون مانع محکم) بین مکان ها وجود داشته باشد. امواج مایکروویو همچنین قادر به نفوذ در باران، مه و برف هستند، که به این معنی است که آب و هوای بد انتقال را مختل نمی کند.

لینک مایکروویو سریال ثبتی نیز، شامل انواع لینک مایکروویوی می‌شود که دارای شماره سریال مشخص و ثبت شده توسط سازمان تامین و مقررات هستند و کلیه مراحل ثبت و شناسایی قانونی را طی کرده‌اند.

تنظیم مقررات رگولاتوری و صدور مجوز

لینک مایکروویو ریجستر شده در ایران مایکروویو موضوعی است که در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم. هر کشور نیازمندی های متفاوتی برای صدور مجوز و صدور لینک مایکروویو ثبتی دارد. در بیشتر موارد این مجوز فقط فرستنده را مورد خطاب قرار می دهد، اما در همان مثال، از هرگونه تداخلی که ممکن است بر گیرنده مایکروویو تأثیر بگذارد، محافظت نظارتی ارائه می دهد.
 
هزینه های مجوز معمولاً با اندازه طیف اشغال شده توسط سیگنال فرستنده مرتبط است – و اغلب مستقیماً تحت تأثیر برخی از هزینه های اجاره طیف است که توسط تنظیم کننده محلی تحقق می یابد، به عنوان مثال FCC، ACMA، PTT و غیره.

هدف از خرید و فروش لینک‌ مایکروویو ریجستر شده در ایران مایکروویو چیست؟

لینک مایکروویو یک سیستم ارتباطی است که سیگنال های رادیویی را برای انتقال داده ها بین دو یا چند مکان ثابت امکانپذیر می کند. چندین لینک مایکروویو یک شبکه مایکروویو را تشکیل می دهند. از لینک های مایکروویو برای ارتباطات نقطه به نقطه استفاده می شود.

در ایران مایکروویو و در بخش مطالعه و تحلیل امکان‌سنجی(بخشی از فرآیندهای شرکت ما) که توسط تیم متخصص و مسلط به کار، انجام می‌شود و از هزینه‌های سربار احتمالی برای شما، جلوگیری می‌کند.

با توجه و تاکید به این نکته که انواع لینک مایکروویو موجود در کشور، معمولاً توسط واسطه‌ها، با قیمت بسیار بالاتر و بدون خدمات پشتیبانی، در بازار عرضه می‌شود; بهترین و کارآمدترین راه، ارتباط مستقیم با شرکت‌های دارای مجوز ورود انواع لینک مایکروویو، است.

لینک مایکروویو ریجستر شده در ایران مایکروویو، لینکی است که از مبادی قانونی وارد کشور شده. بطور دقیق‌تر، لینکی است که از طریق گمرک وارد شده، تعرفه‌های مرتبط با آن و کلیه هزینه‌های مرتبط، پرداخت شده و در دیتابیس سریال‌های سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی موجود است و توسط نماینده سازمان پلمپ شده و در انبار تامین‌کننده نگهداری می‌شود و در صورت واگزاری، توسط نماینده سازمان فک پلمپ شده و به نام خریدار، تحویل و تحول می‌شود.

فرم تحویل و تحول : توجه داشته باشید که در زمان خرید و فروش لینک مایکروویو، صورتجلسه‌ای سه جانبه بین خریدار، فروشنده و نماینده سازمان تنظیم مقررات، آماده شده و به امضای هر سه نماینده قانونی آنها می‌رسد.

توجه: بدیهی است که لینک مایکروویو ریجستر شده باید دارای فرم تحویل و تحول باشد و صرفا دارا بودن برگ سبز، ملاک سازمان تنظیم نمی‌باشد.
 

ایران مایکروویو با بیش از ۱۰ سال سابقه کار تخصصی، گام به گام توسعه یافته تا به امروز و با داشتن کلیه مجوزهای لازم و تیم مشاوره، فنی و پشتیبانی کامل در خدمت شما باشد. در اولین قدم، امکان سنجی لینک مایکروویو را به ما بسپارید و توجه داشته باشید که ارزیابی‌های دقیقی پس از درخواست اولیه شما، توسط تیم اجرایی ما، انجام خواهد شد.