لینک مایکروویو اریکسون و هوآوی را از کجا تهیه کنیم؟

لینک مایکروویو اریکسون و هوآوی را از کجا تهیه کنیم؟ امروزه شرکت‌ها و افراد زیادی را می‌شناسیم که اقدام به فروش تجهیزات لینک مایکروویو کرده‌اند. اما کدامیک دارای اعتبار است و با خیالی آسوده می‌توانید از آنها خرید کنید؟

لینک مایکروویو اریکسون و هوآوی در ایران مایکروویو

شاید شما به عنوان مدیر شبکه یک شرکت، بسیار موفق باشید. اما برای اضافه کردن بخش جدیدی برای فروش لینک مایکروویو(در شرکت موجود)، مهارت کامل را دارید؟ با انواع لینک مایکروویو اریکسون و هوآوی، مجوزهای صدور، استانداردهای الزامی و.. آشنا هستید؟

بسیاری از افراد، مطالعه امکان سنجی را جدی نمی‌گیرند و بدون بررسی‌های لازم به سراغ راه ندازی بخش جدید می‌روند و قطعاَ به تبعات هزینه‌های جانبی آن مانند خرید لینک‌های مایکروویو، آموزش پرسنل و… بطور دقیق، توجه نمی‌کنند.

در ایران مایکروویو و در بخش مطالعه و تحلیل امکان‌سنجی(بخشی از فرآیندهای شرکت ما) که توسط تیم متخصص و مسلط به کار، انجام می‌شود و از هزینه‌های سربار احتمالی برای شما، جلوگیری می‌کند.

با توجه و تاکید به این نکته که انواع لینک مایکروویو موجود در کشور، معمولاً توسط واسطه‌ها، با قیمت بسیار بالاتر و بدون خدمات پشتیبانی، در بازار عرضه می‌شود; بهترین و کارآمدترین راه، ارتباط مستقیم با شرکت‌های دارای مجوز ورود انواع لینک مایکروویو، است.

لینک مایکروویو اریکسون و هوآوی ریجستر شده چیست؟
در ابتدای این مطلب باید اطلاعاتی در مورد کلیت موضوع داشته باشیم. لینک مایکروویو اریکسون و هوآوی ریجستر شده، لینکی است که از مبادی قانونی وارد کشور شده. بطور دقیق‌تر، لینکی است که از طریق گمرک وارد شده، تعرفه‌های مرتبط با آن و کلیه هزینه‌های مرتبط، پرداخت شده و در دیتابیس سریال‌های سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی موجود است و توسط نماینده سازمان پلمپ شده و در انبار تامین‌کننده نگهداری می‌شود و در صورت واگزاری، توسط نماینده سازمان فک پلمپ شده و به نام خریدار، تحویل و تحول می‌شود.

فرم تحویل و تحول : توجه داشته باشید که در زمان خرید و فروش لینک مایکروویو، صورتجلسه‌ای سه جانبه بین خریدار، فروشنده و نماینده سازمان تنظیم مقررات، آماده شده و به امضای هر سه نماینده قانونی آنها می‌رسد.

توجه: بدیهی است که لینک مایکروویو ریجستر شده باید دارای فرم تحویل و تحول باشد و صرفا دارا بودن برگ سبز، ملاک سازمان تنظیم نمی‌باشد.
 

مجوزهای ما:

ایران مایکروویو با بیش از ۱۰ سال سابقه کار تخصصی، گام به گام توسعه یافته تا به امروز و با داشتن کلیه مجوزهای لازم و تیم مشاوره، فنی و پشتیبانی کامل در خدمت شما باشد. در اولین قدم، امکان سنجی لینک مایکروویو را به ما بسپارید و توجه داشته باشید که ارزیابی‌های دقیقی پس از درخواست اولیه شما، توسط تیم اجرایی ما، انجام خواهد شد.