لینک مایکروویو و بررسی مزایای آن

تعمیر لینک مایکروویو

لینک مایکروویو و بررسی مزایای آن موضوعی است که در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم. همواره این سوال برای مشتریان و متقاضیان خرید لینک مایکروویو اریکسون و هوآوی پیش می‌آید که لینک مایکروویو چه مزایایی دارد. در این مطلب به سوال شما پاسخ می‌دهیم.

لینک مایکروویو به طور گسترده برای ارتباطات نقطه به نقطه مورد استفاده قرار می گیرند زیرا طول موج کوچک آنها به آنتن های با اندازه مناسب اجازه می دهد تا آنها را در پرتوهای باریک هدایت کنند، که می تواند مستقیماً به آنتن گیرنده برسد.

در بررسی مزایای لینک مایکروویو باید اشاره کنیم که لینک مایکروویو یک سیستم ارتباطی است که از پرتوی از امواج رادیویی در محدوده فرکانس مایکروویو برای انتقال تصویر، صدا یا داده بین دو مکان استفاده می کند که می تواند از چند فوت یا متر تا چند مایل یا کیلومتر از هم فاصله داشته باشد.

لینک مایکروویو نقطه به نقطه خوب چیست؟

یک لینک مایکروویو قابل اعتماد باید دارای دسترسی به لینک به خوبی ۹۹.۹۹۹٪ باشد. از آنجایی که انواع لینک‌ مایکروویو می‌توانند به خوبی تحت‌تاثیر زمان روز و همچنین بسیاری از عوامل جغرافیایی دیگر قرار بگیرند، برای پیوندهای حیاتی مهم است که حداقل ۴۸ ساعت یک آزمایش ثابت داشته باشیم. طیف پیوندهای مایکروویو از ۲.۴ گیگاهرتز تا ۴۲ گیگاهرتز است.

تفاوت بین لینک ماهواره ای و لینک مایکروویو چیست؟

یک سیستم مایکروویو از امواج الکترومغناطیسی با فرکانس های بالا و طول موج های کوتاه برای انتقال اطلاعات استفاده می کند. برخلاف سیستم‌های ماهواره‌ای، سیستم‌های مایکروویو به هیچ وسیله مداری متکی نیستند، بلکه به شبکه‌ای از برج‌ها یا ایستگاه‌های مایکروویو که در فواصل زمانی معین بر روی زمین قرار می‌گیرند، متکی هستند.

سرعت اتصال لینک مایکروویو چقدر است؟

در باندهای فرکانسی سنتی، لینک مایکروویو می توانند به سرعتی بین ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و ۱ گیگابیت بر ثانیه برسند.

چرا لینک مایکروویو از فیبرنوری سریعتر است؟

ضریب شکست هوا ۱۰۰۰۳ است، در حالی که کابل فیبر نوری حدود ۱.۵ یا بیشتر است. بنابراین حداکثر سرعت نظری انتقال مایکروویو بسیار بالاتر از آن است که شما می توانید از طریق فیبر دریافت کنید.

ایران مایکروویو با بیش از ۱۰ سال سابقه کار تخصصی، گام به گام توسعه یافته تا به امروز و با داشتن کلیه مجوزهای لازم و تیم مشاوره، فنی و پشتیبانی کامل در خدمت شما باشد. در اولین قدم، امکان سنجی لینک مایکروویو را به ما بسپارید و توجه داشته باشید که ارزیابی‌های دقیقی پس از درخواست اولیه شما، توسط تیم اجرایی ما، انجام خواهد شد.