لینک مایکروویو ۱۰۲۴QAM

لینک مایکروویو با ظرفیت بالا از فروشندگان پیشرو از مدولاسیون ۱۰۲۴QAM برای دستیابی به ظرفیت، چگالی طیفی و کارایی بالا بدون به خطر انداختن قابلیت اطمینان استفاده می کنند. این فناوری معیار جدیدی را برای ظرفیت انتقال مایکروویو برای اپراتورها از جمله لینک‌های Backhaul 4G / LTE برای اپراتورهای تلفن همراه و همچنین پیوندهای آخرین مایل، ستون فقرات و سایر برنامه ها تعیین می کند.

پیوندهای با ظرفیت بالا به مدولاسیون QAM با مرتبه بالا نیاز دارند

فروشندگان پیشرو تجهیزات مایکروویو در مسافت های طولانی در حال حاضر از انتقال های قابل اعتماد از راه دور با استفاده از ۱۰۲۴ QAM استفاده می کنند. نسبت به استاندارد صنعتی ۲۵۶ QAM، این نشان دهنده افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت (و تا دو برابر ظرفیت پیوندهای قدیمی SDH) با سایر عوامل یکسان است. در مقایسه با مدولاسیون قدیمی ۴QAM، افزایش به ۱۰۲۴QAM پنج برابر است. اپراتورهای لینک مایکروویو طولانی مدت مطمئناً از افزایش ظرفیت خود با ۱۰۲۴ QAM لذت خواهند برد، به خصوص زمانی که این ارتقاء نسبتاً بدون هزینه زیاد هستند و معمولاً فقط به تعویض جزئی و سریع تجهیزات نیاز دارند.

کدگذاری و مدولاسیون تطبیقی (ACM)

فروشندگان پیشرو تجهیزات مایکروویو قادرند پیوندهای انتقال طولانی مدت خود را حتی در شرایط محو شدن و نویز گذرا فعال نگه دارند.

فناوری فعال کننده ACM: کدگذاری و مدولاسیون تطبیقی است. لینک های مایکروویو با فناوری ACM به طور خودکار کیفیت پیوند انتقال را حس می کنند و می توانند به طور خودکار تکنیک مدولاسیون را در صورت کاهش کیفیت سیگنال به دلیل تداخل یا سایر مشکلات انتشار مایکروویو مانند آب و هوا کاهش دهند. بنابراین، اگر یک انتقال مایکروویو با حداکثر ظرفیت با استفاده از ۱۰۲۴QAM کار کند و ناگهان با تداخل یا بارندگی زیاد مواجه شود، سیستمی مانند سیستم مایکروویو CableFree به طور خودکار مدولاسیون را به سطوح پایین‌تری کاهش می‌دهد تا زمانی که شبکه انتقال، اگرچه در ظرفیت پایین‌تر هم اکنون، سطح فوق العاده بالایی از قابلیت اطمینان و در دسترس بودن پیوند. همانطور که اثرات موقت آب و هوا ناپدید می شوند، سیستم مایکروویو به طور خودکار تکنیک های مدولاسیون کارآمدتری را برای بازیابی ظرفیت کامل دوباره اعمال می کند.

غلبه بر معاملات به دلیل مدولاسیون QAM مرتبه بالا

با افزایش مدولاسیون، حساسیت گیرنده تا حد زیادی کاهش می یابد، به طور کلی توان انتقال باید به دلیل محدودیت های خطی در فرستنده کاهش یابد. برای سرعت‌های مدولاسیون ثابت، نتیجه یا افزایش اندازه آنتن یا کاهش فاصله است، که ممکن است از ارتقاء اپراتور به ظرفیت بالاتر جلوگیری کند. استفاده از ACM امکان استفاده از ۱۰۲۴QAM را فراهم می‌کند و در عین حال از کاهش فاصله یا اندازه آنتن، با کاهش مدولاسیون به نرخ‌های پایین‌تر در دوره‌های نادری از بارندگی زیاد جلوگیری می‌کند.

در کنار سایر فناوری‌های افزایش پهنای باند از فناوری مانند XPIC نیز استفاده کنید

مدولاسیون ۱۰۲۴QAM با روش های دیگر برای افزایش ظرفیت مانند XPIC (Cross Polar Interference Cancellation) کاملاً سازگار است. یک مودم مایکروویو پیشرفته با ۱۰۲۴QAM و XPIC می تواند ظرفیت را تا حد زیادی افزایش دهد. XPIC به تنهایی ظرفیت دو برابری را در مقایسه با یک راه حل پلاریزه غیر XPIC ارائه می دهد.

خلاصه لینک مایکروویو ۱۰۲۴QAM

این آخرین پیشرفت‌ها در مدولاسیون پیشرفته مایکروویو به اپراتورهای شبکه یک مسیر ارتقاء آسان و ارزان را به ظرفیت‌های بالاتر برای پاسخگویی به تقاضا ارائه می‌دهد. فناوری مدولاسیون پیشرفته ۱۰۲۴QAM به طور کامل حمل و نقل شده و امروزه در دسترس است و روشی بسیار مقرون به صرفه برای افزایش ظرفیت در کاربردهای مایکروویو دوربرد ارائه می دهد.

فروش لینک مایکروویو هوآوی و اریکسون، تنها بخشی از خدمات ایران مایکروویو است و خرید از ما، برای شما مزایای مختلفی دارد:

۱. کیفیت بالای تجهیزات
۲. طرز کار عالی و راحت( ما با بیش از  ۱۰ سال تجربه در این صنعت، گروهی از افراد حرفه ای را برای تحقیق و توسعه مستمر محصولات جدید جمع آوری کرده ایم و در صنعت ارتباطات رهبری می کنیم.
۳. تحویل به موقع
۴. قیمت رقابتی

برای خرید این محصول با ما در ارتباط باشید.