لینک مایکروویو Trango را ارتقاء دهیم

لینک مایکروویو Trango را چرا باید ارتقاء دهیم؟ بسیاری از کاربران برای افزودن ظرفیت یا پوشش شبکه بیشتر، پیوندهای بی‌سیم موجود مانند Trango را ارتقا می‌دهند. هنگام در نظر گرفتن یک فروشنده بی سیم، عوامل به طور کلی عبارتند از:

Vendor Track Record
Vendor Corporate Stability
عملکرد و قابلیت اطمینان محصول
پشتیبانی محصول و خدمات
زمان تولید
نقشه راه معتبر
قیمت محصول شامل تمام گزینه های مورد نیاز

به طور کلی، انواع لینک مایکروویو برای سال‌های طولانی بدون مراقبت در محیط‌های چالش‌برانگیز در فضای باز مورد نیاز است، و بنابراین محصولات و فروشندگان قابل اعتماد و پایدار در فرآیند انتخاب اهمیت بالایی دارند.

آشفتگی در فضای بازار فروشنده بی سیم!

در میان بسیاری از تغییرات جاری در بازار فروشندگان لینک مایکروویو Backhaul و Transmission مایکروویو، یکپارچه سازی، M&A و سایر فعالیت ها در حال انجام است. اخیراً، شرکت Trango Networks فروشنده مایکروویو متوقف شد و مشتریان گزارش دادند که دیگر عرضه محصول، قطعات یدکی یا پشتیبانی وجود ندارد.
به گفته برخی از مشتریان سابق ترانگو در فوریه ۲۰۱۹:
Trango Systems تجارت خود را متوقف کرده است و دیگر از لینک‌های نصب شده موجود پشتیبانی نمی کند. بنابراین ما مجبور به یافتن تامین کنندگان جایگزین هستیم.
بنابراین بسیاری از مشتریان سابق ترانگو به دنبال تامین کنندگان جایگزین قابل اعتماد برای انواع لینک مایکروویو و رادیو هستند
ارتقاء، برای استفاده از ظرفیت های بالاتر به آخرین فناوری لینک مایکروویو

برخی از فروشندگان امروزه محصولات را به طور کامل با ۱۰۲۴QAM، XPIC، و ارتقاء به ۲۰۴۸QAM، XPIC، ۱۰ گیگابیت بر ثانیه MMW (موج میلی متری) ارسال می کنند، که ویژگی هایی بالاتر و فراتر از آن چیزی است که بسیاری در بازار امروز به آن دست یافته اند. مشتریان می توانند محصولات را به ظرفیت بالاتر، برد طولانی تر، دسترسی و در دسترس بودن، با هزینه کل مالکیت پایین در مقایسه با گزینه های رقیب، ارتقاء دهند.

نقشه راه آینده برای ارتقاء لینک مایکروویو

علاوه بر محصولات امروزی، یک نقشه راه چشمگیر دسترسی به لینک ها و ویژگی های با سرعت بالاتر را در محصولات آینده نیز تضمین می کند. توجه به موارد زیر را فراموش نکنید:
 
* نقشه راه فروشنده به لینکهایی با ظرفیت بالاتر با مایکروویو تا ۴ گیگابیت در ثانیه یا بیشتر در هر لینک موجود امروزی.
* ارتقا به E-Band MMW برای پیوندهای کوتاه تر به خصوص در محیط های شهری شلوغ
* استفاده از موج میلی‌متری باند الکترونیکی برای پیوندهای کوتاه برای آزاد کردن طیف مایکروویو موجود و استفاده مجدد از طیف مایکروویو برای پیوندهای طولانی‌تر در صورت لزوم.

فروش لینک مایکروویو هوآوی و اریکسون، تنها بخشی از خدمات ایران مایکروویو است و خرید از ما، برای شما مزایای مختلفی دارد:

۱. کیفیت بالای تجهیزات
۲. طرز کار عالی و راحت( ما با بیش از  ۱۰ سال تجربه در این صنعت، گروهی از افراد حرفه ای را برای تحقیق و توسعه مستمر محصولات جدید جمع آوری کرده ایم و در صنعت ارتباطات رهبری می کنیم.
۳. تحویل به موقع
۴. قیمت رقابتی

برای خرید این محصول با ما در ارتباط باشید.